مشاوره آنلاين | راهي براي عبور از موانع

۵۹ بازديد

مشاوره آنلاين | راهي براي عبور از موانع

مشاوره آنلاين چيست؟

 

مشاوره آنلاين ، ارائه خدمات تخصصي روانشناسي و مشاوره غيرحضوري در بستر اينترنت است كه با بهره گيري از بسترهاي ارتباطي به صورت صوتي و يا تصويري در حوزه بهداشت روان، صورت مي گيرد. پيشرفت و رشد تكنولوژي در زمينه روانشناسي هم وجود داشته به گونه اي كه امروزه شاهد ارائه خدمات روان درماني به صورت آنلاين و با استفاده از برنامه هاي ارتباطي نظير واتس آپ، ايمو و اسكايپ و يا مشاوره آنلاين تلفني هستيم تا از اين ظرفيت هاي موجود براي درمان بيماري هاي رواني استفاده كنيم.

در هنگام مواجه افراد با مشكلات، خانواده و دوستان آنها به عنوان اولين گزينه براي حل مشكلات آنها شناخته و پيشقدم خواهند شد. اما زماني كه اين مشكلات عميق تر بوده و نيازمند كمك و مشاوره حرفه اي خواهد بود، وجود يك مشاور احساس مي شود.

در دنياي كنوني و به سبب شرايط پيش آمده در زمينه هاي مختلف، مشكلات ميان زوجين، فرزندان، مسائل كاري، اختلافات خانوادگي و شغلي، مشكلات جوانان و نوجوانان، در زندگي افراد سر باز مي كنند. مهم اين است كه چگونه مي توان براي حل اين مسائل و مشكلات قدم برداشت چرا كه اين مشكلات مي تواند براي هر كسي در زندگي او به وجود بيايد. هنگامي كه افراد از تجربه كافي براي حل اين مشكلات برخوردار نيستند تا بتوانند آن را سريعا حل كنند، مشاوره آنلاين راهگشا خواهد بود. مشاوره آنلاين در حوزه هاي مختلف و طبق تخصص، توانايي كمك و تاثيرپذيري در زمينه هاي مختلف در افراد را دارد.

مزاياي مشاوره آنلاين

 

جدا از مشاوره حضوري كه طي آن به رفع مشكلات افراد مي پردازند، مشاوره هاي آنلاين توسط مشاورين در بستر اينترنت و غيرحضوري هم قطعا فوايدي را در جهت حل مشكل افراد خواهد داشت. در زير و ادامه اين مطلب به اين فوايد اشاره خواهيم كرد.

1-امنيت و اطمينان

در هر جلسه مشاوره مي بايست، اصل امانت داري و رازداري افراد توسط مشاور به خوبي رعايت و اجرا شود. در مشاوره غيرحضوري نيز اين اصول كاملا توسط مشاور رعايت شده و اجرا مي شود. گاهي اوقات افراد درخواست دارند كه حتي هويت آنها ناشناخته بماند و نسبت به اين موضوع اهتمام مي ورزند، به همين خاطر در مشاوره آنلاين، اين امكان براي افراد فراهم شده تا از اين طريق از خدمات مشاوره و كلينيك روانشناسي آنلاين استفاده كنند.

2-دسترسي ساده و راحت

در اين نوع مشاوره نيازي به مراجعه حضوري نخواهد بود و افراد قادر هستند تنها از طريق روشهاي ارتباطي از پيش اعلام شده از خدمات مشاوره استفاده كنند. اين ويژگي فرايند مشاوره را براي افرادي كه مشغله كاري زيادي دارند و يا به دليل مسافت هاي طولاني و پرهزينه كه حوصله بر و طاقت فرسا نيز هستند و حتي به دليل مشكلات جسماني قابليت حركت و جا به جايي را ندارند، آسان و شيرين كرده است. از جمله افرادي كه مي توانند از اين نوع خدمات استفاده كنند، كساني هستند كه در خارج از كشور بوده اما از لحاظ آداب و رسوم، عقايد و فرهنگ ايراني دارند و مي توانند از مشاوره مشاورين آنلاين استفاده كرده و به صورت كاملا غيرحضوري و امن، با مشاوران ارتباط برقرار كنند.

3-درمان موثر

همانند مشاوره حضوري و چهره به چهره، در مشاوره غيرحضوري نيز تمامي استانداردها و پيش نيازهاي يك جلسه مشاوره، كاملا رعايت شده و در پروسه درماني به كار گرفته خواهند شد. اين شيوه ها مربوط به روش هاي درماني روانشناختي هستند كه در ايجاد درمان موثر و مفيد و مناسب براي افراد در ارتباط با مسائل و مشكلات آنها، توسط مشاورين آنلاين رعايت خواهند شد.

4-سريع و دردسترس بودن

برخي شرايط ممكن است به وجود بيايد كه توانايي آن را نداشته باشيد كه به مشاور مراجعه كنيد مثلا هنگامي كه با همسر خود به مشكل خورده ايد  و نمي دانيد كه چه عكس العملي را بايد از خود نشان دهيد،  يا فرزند جوان شما با دوستاني معاشرت دارد كه بر رفتار و اعمال او اثر سوء گذاشته است. در چنين حالاتي و بسيار حالات ديگر، نيازمند يك روانشناس و مشاور هستيم كه در سريعترين زمان ممكن بهترين راهنمايي را براي موقعيت ما به ما بدهد. اينگونه مواقع وجود يك مشاوره آنلاين بهترين گزينه و راحت ترين آن خواهد بود چرا كه ديگر نمي توان موانعي را بر سر راه حضور در مشاوره متصور بود.

دامنه مشاوره و روانشناسي آنلاين بسيار گسترده و وسيع است. مشاوره فردي براي درمان اختلالات رواني، افسردگي، اضطراب و استرس، مشكلات ارتباطي خانواده به منظور حل اختلافات، ارتباط زوجين و رابطه ميان فرزندان با والدين تنها بخشي از خدمات قابل ارائه توسط اين نوع مشاوره است.

همه آنها يك هدف واحد را دنبال مي كنند و آن تنها يك اين است كه زمينه ساز رابطه اي سالم در هر جا و هر مكان توسط افراد مختلف در حرفه هاي متنوعي كه دارند باشد.

جهت كسب اطلاع بيشتر و ارتباط با مشاورين آنلاين گپچه با ما در ارتباط  باشيد.

منبع: گپچه

 

 

 

مشاوره سرمايه گذاري

۵۲ بازديد

مشاوره سرمايه گذاري

سرمايه گذاري وسيله اي براي رشد پول شما است تا با صرف كمترين انرژي و كوتاه ترين زمان به سودهي برسيد. هدف اصلي سرمايه گذاري در اين است كه افراد پس انداز خود را وارد بازار كنند تا پولشان چند برابر شود و به چرخه بازار نيز كمك كنند. برخي از سرمايه گذاران مي خواهند در مدريت رشد پول خود نقش فعالي داشته باشند اما برخي ديگر ترجيح مي دهند تمام امور را به مشاور بسپارند، كه بايد گفت افرادي كه مي خواهند خودشان مسئول تمام امور باشند معمولا دچار ضرر و زيان شده و سرمايه گذاري شان با شكست روبه رو مي شود.

 


كجا سرمايه گذاري كنم؟

دغدغه تمام افراد اين است كه كجا پول خود را سرمايه گذاري كنند تا بتوانند به سود برسند. سرمايه گذاري به طور كلي يك عمل پر ريسك است كه افرد بايد از قبل دانش و درك درست از بازاري كه مي خواهند در آن سرمايه گذاري كنند داشته باشند. پر سود ترين سرمايه گذاري ها در ايران بورس، ارز ديجيتال، تسهيلات بانكي، سكه و طلا، املاك و دلار است. با وجود نواسانات بازار در  ايران به هيچ نوع از سرمايه گذاري ها نمي توان اطمينان كامل داشت لذا قبل از آغاز تخصيص دارايي خود، بهتر است با مشاوران سرمايه گذاري تماس حاصل فرماييد تا با اطمينان خاطر و درك بهتر قدم هاي خود را برداريد.

معرفي گروه مشاوره سرمايه گذاري

سرمايه گذاري عبارت است از تخصيص وجوه دارايي يا سرمايه در بورس، تجارت، كالا، املاك، ارز ديجيتال و مستغلات با هدف ايجاد درآمد. در امور مالي، سرمايه گذاري يك دارايي پولي است كه در آينده درآمد ايجاد مي كند يا بعداً با قيمت بالاتر فروخته مي شود.

سرمايه گذاري به معناي اقدام به ارتكاب اختصاص دارايي در بازار، با انتظار به دست آوردن درآمد يا سود اضافي تعريف مي شود. سرمايه گذاري معمولا با اين اميد به چرخه در مي آيد تا با گذشت زمان رشد كند و به سود برسد.

 

 

زير گروه هاي، گروه مشاوره سرمايه گذاري

مشاور سرمايه گذاري كيست؟

مشاور سرمايه گذاري شخص يا گروهي از افراد است كه از طريق مديريت مستقيم يا غير مستقيم، دارايي هاي مشتري را بررسي مي كند و طبق بودجه اي كه فرد مي خواهد سرمايه گذاري كند، تجزيه و تحليل هايي را به عمل مي آورد  تا بتواند دارايي او را به سود برساند. مشاوران با تدوين استراتژي هاي سرمايه گذاري براي مشترياني كه دارايي خود را مي خواهند به سود برسانند، برنامه ريزي هايي را انجام مي دهند و به آنها كمك مي كنند تا نيازهاي خود را برآورده سازند و به اهداف مالي خود برسند.

 

بورس چيست و چه كاري انجام مي‌دهد؟

به زبان بسيار ساده بورس بازاري است كه در آن معامله‌گران مي‌توانند موارد مختلفي را خريد و فروش كنند، براي اين كار مي‌توان بورس‌هاي مختلفي را با قوانين خاص تشكيل داد مثل بورس ارز يا بورس كالا.

بازار بورس چيست؟

چرا براي سرمايه‌گذاري، بورس را انتخاب مي‌كنيم؟

مزاياي سرمايه گذاري در بورس چيست؟

بهترين سهام براي خريد در بورس را چگونه شناسايي كنيم؟

چگونه در بورس سرمايه گذاري كنيم ؟

مفاهيم بنيادي براي شناخت سوددهي شركت‌ها

درباره مشاوره بورس بشتر بدانيد!

 

p9mq_s12.png

 

چند ميليونر را مي شناسيد كه با پس انداز كردن پولشان ثروتمند شده اند؟ من ديگر حرفي ندارم

رابرت جي.آلن

 

چرا مشاوره سرمايه گذاري؟

براي همه افراد دشوار است كه بدانند پول خود را كجا سرمايه گذاري كنند تا به سود برسند، تنها سرمايه گذاران با تجربه مي توانند در مورد چگونگي اجراي سرمايه گذاري مطمئن باشند. به همين دليل است كه بسياري از مردم ارزش مشاورين مالي را مي دانند زيرا آن ها تنها كساني هستند كه مي توانند راهنمايي هاي صحيح و حرفه اي را براي آنان به اجرا در آورند.

 

سرمايه گذاران با استفاده از يك مشاور مجرب مي توانند با ديد بهتري بازار را بررسي كند و با اطمينان بيشتري دارايي خودشان را وارد چرخه كسب و كار كنند. استفاده از مشاور در سرمايه گذاري مي تواند خطرات ورشكستگي و زيان مالي را كم تر و يا حتي به صفر برساند.

 

يك كسب و كار ايده‌آل، كسب و كاري است كه بازدهي بالايي نسبت به سرمايه‌اش ايجاد مي‌كند و سرمايه زيادي را براي آن بازدهي‌هاي بالا اختصاص مي‌دهد. چنين كسب و كاري به يك ماشين سود مركب تبديل مي‌شود.

«وارن بافت»

كاوش و استخراج ارز هاي ديجيتال

استخراج ارز ديجيتال يا ماينينگ فرآيندي است كه در آن افراد استخراج كننده (ماينر) قدرت پردازش دستگاه هاي استخراج خود را در اختيار شبكه قرار مي دهند تا در تراكنش هاي شبكه تأييد شود و به ازاي اين عمل سكه جديد دريافت مي كنند كه همان ارز ديجيتال است.

استخراج ارز ديجيتال تنها به وسيله حل معادلات پيچيده رياضي ممكن است، كه تنها سخت افزار ها بسيار پيشرفته مي توانند آن را انجام دهند. استخراج ارز هاي ديجيتالي فرآيندي است كه در آن معاملات بين كاربران تأييد و به شبكه ذخيره اطلاعات بلاگ چين اضافه مي شود. در اين شبكه غير متمركز ارز هاي رمز نگاري شده بدون نياز به اتصال به بانك و يا يك اورگان خاص مي تواند به راحتي و با اطمينان انتقال پيدا كند.

انواع روش هاي استخراج ارز ديجيتال چيست؟

استخراج ارز ديجيتال بدون دستگاه

مزاياي استفاده از مشاور استخراج ارز ديجيتال چيست؟

چه كساني به مشاوره استخراج ارز ديجيتال نياز دارند؟

نحوه استخراج ارز هاي ديجيتال چگونه است؟

 

سرمايه گذاري ارز هاي ديجيتال

بعد از خريد دستگاه هاي استخراج ارز ديجيتال يا ماينينگ بايد كيف پول الكترونيكي خود را تهيه كنيد كه به طور معمول رايگان است و بعد از آن كد دستگاه خود را كه يك رمز شخصي است به شما ارائه مي شود كه از آن موقع به بعد تمام ارز هاي ديجيتال شما پس از استخراج توسط دستگاه، وارد حسابتان مي شود و شما مي توانيد آن را به فروش برسانيد و از آن كسب در آمد كنيد.

ارز ديجيتالي خود را مي توانيد در صرافي هاي معتبر داخلي و خارجي به فروش برسانيد. قيمت هر ارز ديجيتال مانند تمام ارز هاي ديگر دچار نوسانات مي شود، به طور مثال قيمت هر بيت كوين در چند سال اخير بسيار بالا رفته و باعث به سود رساندن دارندگان اين ارز ديجيتال شده است.

مراحل خريد و فروش ارز ديجيتال

مزاياي استفاده از مشاوره خريد و فروش ارز ديجيتال چيست؟

پر فروش ترين ارز هاي ديجيتال چه هستند؟

درگاه هاي پرداختي ارز ديجيتالي

صرافي هاي معتبر ارز ديجيتال

چه كساني به مشاوره خريد و فروش ارز ديجيتال نياز دارند؟

تنها چيزي كه براي يك عمر سرمايه‌گذاري موفق نياز داريد تعدادي برگ برنده است تا مثبت‌هاي آن سرمايه‌گذاري‌هاي موفق، منفي‌هاي سرمايه‌گذاري ناموفق را پوشش دهد.

«پيتر لينچ»

مشاوره سرمايه گذاري

مهم نيست شما در كجاي اين دنيا قرار داريد، ما اينجاييم براي شما. در ?? ساعت شبانه روز و حتي در روز هاي تعطيل سال مي توانيد با بهترين مشاوران سرمايه گذاري تماس  بگيريد و از آن ها كمك بخواهيد. با مشاوره تلفني سرمايه گذاري مي توانيد درك درست تري از مشكلات سرمايه گذاري هاي خود پيدا كنيد و آن ها را به راحتي رفع كنيد.

 

سرمايه‌گذاران هميشه بايد در ذهن داشته باشند كه مهمترين معيار اين نيست كه چقدر بازدهي بدست آورده‌اند بلكه بازدهي در مقابل ريسك متحمل شده مهم است. در نهايت، هيچ‌چيز براي سرمايه‌گذار نبايد مهمتر از توانايي خوابيدن آسوده در شب باشد.

<سث كلارمن>

 

 

 

هزينه مشاوره سرمايه گذاري

هزينه ي مشاوره حضوري بسته به ميزان ساعت، شهرت و تبحر فرد مشاور مي تواند متغير باشد، اما زماني كه شما از مشاوره سرمايه گذاري تلفني مي خواهيد استفاده كنيد هزينه ها براساس هر دقيقه اي كه با مشاور صحبت مي كنيد محاسبه مي شود. با نصب اپليكيشن آرموو مي توانيد از تمام مراحل، هزينه ها و روش هاي اجراي مشاوره اطلاعاتي كسب كنيد تا با خيال راحت و اطمينان خاطر بيشتر با مشاوران ما تماس حاصل فرماييد.

 

مشاوره امور بانكي و تسهيلات

تسهيلات بانكي به خروجي بانك ها اطلاق مي گردد كه از حاصل جمع نقدينگي هاي سرگردان به دست آمده، در حقيقت بانك‌ها با تجهيز منابع خود شامل سرمايه، حقوق صاحبان سهام، انواع سپرده‌ها يا بدهي ها آنها را در جهت نيل به اهداف از پيش تعيين شده خود صرف مي نمايند . در تعريف لغوي مي توان گفت، تسهيلات كه از ريشه سهل كردن و آساني گرفته شده، به مجموعي از عمليات كه سهولت دسترسي به نقدينگي و رفع نيازهاي مالي را در بردارد، اطلاق مي گردد.

هر چند واژه تسهيلات براي اغلب ما وام هاي قرض الحسنه را تداعي مي كند ولي در حقيقت تسهيلات در برگيرنده مفاهيمي چون مشاركت مدني، مضاربه، جعاله و سلف هم مي باشد.

چگونه سود سپرده بانكي را محاسبه كني؟

چه وام هايي مي توانم بگيرم؟چقدر و چگونه؟

شرايط اعطاء وام مشاركت در ساخت چيست؟

شرايط اعطاء تسهيلات مضاربه چيست؟

شرايط اعطاي وام هاي كلان

شرايط اعطاي وام هاي خرد

وام مضاربه

مشاركت مدني

مشاركت مدني بازرگاني

تسهيلات اعتبار اسنادي

اعتبار اسنادي (ارزي)

اعتبار اسنادي داخلي (ريالي)

وام قرض الحسنه ازدواج

 

ماموريت آرموو در مشاوره سرمايه گذاري

آرموو با كارشناسان و متخصصين خود در حوزه ي مشاوره سرمايه گذاري به صورت تلفني، تيمي را تشكيل داده است، كه كار مشاوره را با بهترين كيفيت اجرا كند و به شما ضمانت كامل و اطمينان خاطر خواهد داد كه در اين مسير همراه خوبي براي تان باشد و مشكلات و سؤالاتتان  را با دقت بررسي و براي رفع آن، راه حل مناسب ارائه دهد.

مي توانيد از طريق اپليكيشن يا مشاوره سرمايه گذاري تلفني (021-45298) با مشاور خود ارتباط برقرار نمائيد.

 

منبع: https://www.armoo.co/investment-advice/

 

چند تا از بهترين بازي هاي سال 2020

۵۳ بازديد

چند تا از بهترين بازي هاي سال 2020

 

Total War

اگر به دنبال بازي هاي استراتژيكي هستيد بازي توتال وار يكي از هيجان انگيزترين بازي هاي سال 2020 است. در اين بازي شما بايد براي زنده ماندن و كشتن افراد ديگر تلاش كنيد. لازم به ذكر است كه اين بازي به صورت سريالي است و از سال 2000 هر چند وقت يك بار سري جديدش به بازار مي آيد. در سال 2020 نيز سري جديد اين بازي به نام

جنگ تمام عيار: تروآ به علاقه مندان بازي هاي استراتژيكي عرضه شده است. اين سري از بازي ها مربوط به دوره‌ي Sengoku است. لازم به ذكر است كه اين بازي نيز به يك كامپيوتر قوي احتياج دارد و با يك كامپيوتر معمولي نمي توانيد اين بازي را انجام دهيد.

 

The Evil Within 2

اگر اهل بازي‌هاي ترسناك و بقا هستيد اين بازي مي تواند براي شما گزينه ي مناسبي باشد. در نسخه‌ي اول اين بازي شيطان درون ما با يك كارگاه آشنا شديم؛ كارگاهي كه در يك صحنه‌ي جرم عجيب و وحشتناك قرار داشت و بايد با نيروهاي اهريمني مقابله مي‌كرد. حالا در فصل دوم به نظر مي رسد سه سال از آن اتفاق مي گذرد اما همه چيز در شهر عوض شده است.

اين بازي براي كامپيوتر در دسترس نيست و شما بايد ايكس باكس و يا پلي استيشن 4 داشته باشيد. پس اگر گيمري هستيد كه به بازي‌هاي ژانر ترسناك علاقه داريد به شما پيشنهاد مي كنيم اين بازي را انجام دهيد هر چند كه به عقيده ي برخي از كارشناسان اين بازي هيجان انگيز هست اما ترسناك نه! پس شايد اگر به دنبال يك بازي ترسناك هستيد اين بازي زياد براي شما مناسب نباشد.

 

جمع بندي هيجان انگيزترين بازي هاي سال 2020

در اين مقاله سعي كرديم چند تا از بازي برتر هيجان انگيز در سال 2020 را به شما معرفي كنيم، اما همان طور كه در مقاله نيز ذكر كرديم هيجان انگيزترين بازي سال 2020 بازي انفجار است. البته ذكر اين نكته نيز ضروري است كه اگر شما هم پس از خواندن اين مقاله علاقه مند شديد كه بازي انفجار را انجام دهيد بايد سايتي را براي اين كار انتخاب كنيد كه:

  • لايسنس بين المللي داشته باشد.
  • مجوز ssl داشته باشد.
  • پشتيباني آنلاين داشته باشد.
  • براي بازي انفجار ضريب بالايي در نظر گرفته باشد.
  • روش هاي واريز و پرداخت متنوعي داشته باشد.
  • اپليكيشن تخصصي داشته باشد.

منبع : my-musicfa

 

مواد تلخ كننده الكل

۵۲ بازديد

مواد تلخ كننده الكل

q3xr_e3.jpg

گزارش ها نشان مي دهد كه برخي از افراد از الكل سفيد (الكل طبي و فرآوري شده) به عنوان مشروبات الكلي خوراكي استفاده مي كنند! به همين دليل جهت جلوگيري از اين اتفاق وزارت بهداشت به كارخانه هاي توليد كننده الكل اعلام كرده است كه بايد از مواد تلخ كننده در توليد الكل استفاده كنند. با اين حال برخي از افراد همچنان از اين ماده در تركيب مشروبات الكلي دست ساز خود استفاده مي كنند. اين در حالي است كه الكل طبي بسيار مضر بوده و مي تواند سلامت انسان ها را به خطر بيندازد. به عنوان مثال در صورت مصرف الكل چوب (متانول)، اين ماده به صرعت توسط مخاط دهان و دستگاه گوارش جذب مي شود و در نهايت منجر به مسموميت فرد مصرف كننده مي گردد. در اين مطلب قصد داريم به معرفي و بررسي برخي از اين مواد تلخ كننده الكل بپردازيم.

اتانول

اتانول يكي از الكل هاي بي رنگ است كه خاصيت ضد باكتريايي داشته و به عنوان يك ماده ضد عفوني كننده به كار مي رود. اين ماده از طريق دستگاه گوارش شده و در بدن توزيع مي گردد. به دليل كاربردهاي زيادي كه اين ماده دارد، خريد اتانول در سراسر دنيا همواره نرخ بالايي داشته و مصرف آن بسيار زياد است. اين ماده يك حلال قوي بوده و به عنوان نگهدارنده مواد دارويي نيز به كار مي رود. از ديگر كاربردهاي اتانول مي توان به استفاده از آن به عنوان ضد يخ در توليد مواد اوليه صنايع غذايي اشاره كرد. همچنين از اتانول در توليد محصولات زيبايي و مراقبت شخصي، رنگ ها و فرآورده هاي سوختي و ... استفاده مي شود. اين الكل در محصولات آرايشي و بهداشتي به عنوان يك رطوبت دهنده و نگهدارنده به كار رفته و به تميزي پوست و افزايش مدت زمان نگهداري لوسيون ها كمك مي كند. همچنين در از بين بردن ميكروارگانيسم هايي چون باكتري ها، قارچ ها و ويروس ها مفيد و موثر بوده و براي ضد عفوني كردن و شست و شوي دست ها (در صورت عدم وجود شوينده هايي چون آب و صابون) به كار مي رود. از آن جايي كه اتانول يكي از الكل هايي است كه با آب و ساير تركيبات آلي مخلوط مي شود، يك حلال عالي براي رنگ ها، لاك ها و لاك الكل به شمار مي رود. از اتانول به عنوان افزودني در صنايع غذايي براي طعم و رنگ بخشيدن به غذا استفاده مي شود. اين در حالي است كه اغلب در ليست مواد تشكيل دهنده مندرج بر روي بسته بندي مواد غذايي از وجود اتانول نامي برده نشده و تنها نام آن عصاره طعم دهنده آورده مي شود. 97 درصد بنزين مورد استفاده در ايالات متحده نيز از اتانول تشكيل شده كه به كاهش آلودگي هوا كمك مي كند.

متانول

متانول كه به عنوان متيل الكل نيز شناخته مي شود، ماده شيميايي بدون رنگ، قابل اشتغال و سمي است كه از تقطير مخرب چوب به دست آمده و از تركيب مونوكسيد كربن و هيدروژن حاصل مي شود. اين ماده با هوا، اسيدها، اكسيدان هاي قوي و عوامل احيا كننده واكنش داده و در صورت تجزيه شدن دود تند و گازهاي تجريك كننده توليد مي كند. اين ماده در تركيبات زيادي به كار مي رود. از جمله موارد استفاده آن مي توان به كاربرد به عنوان حلال، استفاده در رنگ و رزين و انواع عطرها و برخي داروها، استفاده به عنوان ضد يخ خودروها و سوخت هاي ركات، سوخت كارخانه ها و اتومبيل هاي مسابقه اي و موتورهاي كوچك اشاره كرد. همچنين براي توليد برخي مواد شيميايي مانند فرمالدئيد و استيك اسيد نيز از متانول استفاده مي شود. كاربردهاي فراوان اين ماده به هر چه بيشتر شدن ميزان خريد متانول در سراسر دنيا منتهي شده است. اين ماده به مقدار كم در بدن انسان نيز توليد شده و همچنين به طور طبيعي در برخي از ميوه ها و سبزيجات وجود دارد.

دناتونيوم بنزوات

دتانيوم بنزوات كاتيون آمونيوم كواترنري است كه دو بازوي اتيلي دارد كه يكي از آن ها بنزيل بوده و ديگري آميد بزرگ تري است كه اغلب بنزوات نام دارد؛ (بنزوات نمكي از اسيد بنزوئيك است.) دناتونيوم بنزوات را مي توان تلخ ترين ماده كشف شده دانست! اين ماده فاقد رنگ و بو و غير فعال است و براي نخستين بار در سال 1958 توسط يك داروساز اسكاتلندي ساخته شد. دناتونيوم بنزوات پودر كريستالي شكل و سفيد رنگ است كه در روغن هاي گوزن، ناخن هاي مصنوعي، لوازن آرايشي و بهداشتي، لاك الكل، ضد يخ، مايع شست و شوي شيشه جلوي اتومبيل ها، رنگ ها و كابل هاي الكتريكي (به منظور جلوگيري از خورده شدن عايق توسط موش ها) به كار مي رود. يكي از جالب ترين و در عين حال مهم ترين كاربردهاي اين ماده كه موجب شده بسياري از افراد به سراغ خريد دتانيوم بنزوات بروند اين است كه به دليل طعم بيش از اندازه تلخي كه دارد، براي كساني كه نمي توانند خودشان عادت جويدن ناخن ها را ترك كنند راه كار مفيدي خواهد بود و فرد بلافاصله پس از گاز گرفتن و جويدن ناخن ها اين تلخي را چشيده و از ادامه اين كار دست بر مي دارد.

 

مدير تز يك سايت پژوهشي و آموزشي

۶۵ بازديد

معرفي موسسه پژوهشي مدير تز

مدير تز يك سايت پژوهشي و آموزشي است كه خدمات گوناگوني را به مشتريان و دانجشويان عزيز ارائه مي نمايد.

موسسه پژوهشي مدير تز در سال 1388 فعاليت خود را در حوزه هاي پژوهش و مطالعات بازار آغاز كرده است. اين شركت در سال 1392 به عضويت در انجمن مشاوران مديريت ايران درآمده است.

f162_w1.jpg

تخصص اصلي شركت در حوزه مشاوره مديريت و تحقيقات بازار و همچنين فعاليت در حوزه هاي آموزشي و پژوهشي دانشگاهي و مشاوره پايان نامه مدير تز و انجام تحليل آماري مي باشد.

در زمينه پژوهشي در دانشگاه ها انجام و مشاوره و آموزش پايان نامه هاي حوزه مديريت و حسابداري در كليه گرايش ها ماموريت اصلي اين شركت مي باشد.

" ارائه شده توسط وب سايت طراحي سايت داستان وب https://dastanweb.com "

تمامي كادر پژوهشي اين شركت داراي تخصص دانشگاهي مديريت در رده كارشناسي ارشد و دكتري در رشته هاي گروه مديريت، حسابداري و اقتصاد مي باشند.  فعاليت هاي اين شركت به صورت تخصصي در مشاوره پايان نامه هاي كارشناسي ارشد و دكتري مديريت در گرايش هاي زير مي باشد:

حسابداري- اقتصاد- مديريت مالي-مديريت بازاريابي- مديريت بازرگاني داخلي و خارجي- مديريت صنعتي- مديريت فناوري اطلاعات- مديريت فرهنگي- مديريت آموزشي- مديريت استراتژيك- مديريت رفتار سازماني- مديريت منابع انساني –مديريت رسانه- مديريت تكنولوژي- مديريت دولتي- مديريت گردشگري- مديريت كارآفريني- مديريت حوزه هاي نظام- MBA- مديريت شهري در تمامي گرايش ها

اين شركت رسالت خود را بر آموزش و توسعه فهم عميق تر و كاربردي تر دانشجويان محترم از روش تحقيق و روش هاي اجراي پايان نامه ها مي باشد. بنابراين در اين شركت تلاش مي شود تا ضمن اجراي مراحل انجام پايان نامه هاي دانشجويان تلاش شود تا دوره هاي آموزشي به صورت مستمر برگزار گردد.

مدير تز وبسايتي است كه در در سال 88 درست زماني كه دانشجويان با مشكل سپردن پايان نامه و پروژه با مشكلاتي روبرو بودند ايجاد شد. پس از سال ها اكنون توانسته ايم با قدرت زياد وبسايت را توسعه داده و در اكثر رشته ها فعاليت كنيم. برخلاف برخي موسسات سودجو كه پس از دريافت پايان نامه براي دانشجو مشكلات و هزينه هايي را درست ميكنند، ما پايان نامه هايي را تحويل داده ايم كه علاوه بر مشتري، مجري و مسولين سايت هم به آن افتخار ميكنند.

 اين كيفيت و تخصص به راحتي بدست نيامده است و حاصل زحمات شبانه روزي تيم تزفروم است. در بدنه اصلي مسئولين سايت، تعدادي از اساتيد خبره دانشگاه هاي آزاد و سراسري وجود دارند و ميتوانند راهنمايي هاي ارزشمندي در طول زمان انجام پايان نامه به شما ارايه دهند و تا بحال خدمات شايسته زيادي را به دانشجويان ارايه داده اند. اصلي ترين اولويت ما خلق محتواي ناب و سپس رضايت حداكثري مشاگر بخواهيم برجسته ترين مزايا را در يك جمله بيان كنيم، ارايه پايان نامه اصيل با محتواي غني در كنار قيمت مناسب و نگارش آن توسط افراد متخصص و امانتدار است. موارد بالا دغدغه دانشجوياني است كه قصد برون سپاري پايان نامه شان را دارند.

موسسه پژوهشي مدير تز اين تعهد را ميدهد كه تمام اين ويژگي ها را در طول كار حفظ و صيانت كند و در هر حال خدتمگذار مشتري باشد. در كنار آن امكاناتي فراهم كرديم كه بتوانيد براحتي با مجري در ارتباط باشيد و نظرات تان را با ايشان انتقال دهيد. اين ارتباط در بعضي مواقع بصورت تصويري خواهد بود.

در بحث قيمت و هزينه، امكاني را فراهم كرديم تا مجريان بصورت رقابتي پيشنهاد قيمت دهند. اين روش براي افرادي كه بودجه محدودتري دارند مناسب است و ميتوانند يك پايان نامه با كيفيت با قيمت مناسب دريافت كنند.

در طول مدت تكميل پايان نامه در چنديدن نوبت ما به شما مشاوره ارايه ميدهيم. اولين مشاوره در زمان انتخاب موضوع است تا بتوانيد متناسب با ويژگي هاي شخصي تان موضوع مناسبي انتخاب كنيد. يك مشاوره در زمان دفاع پايان نامه برايتان ترتيب خواهيم داد تا بتوانيد بهترين دفاع را داشته باشيد. و مشاوره آخر را پس از تاييد پايان نامه برايتان در نظر گرفته ايم. در اين مشاوره ما شمارا با موقعيت هاي شغلي و فضاي كسبو كار رشته تحصيلي تان آشنا خواهيم كرد و با توجه به خصوصيت ها، نقاط قوت و نقاط ضعفتان راهكار هايي براي رسيدن به موفقيت را تشريح خواهيم كرد.

در طول مسير انجام پايان نامه پشتيباني سايت همواره در خدمت شماست. براي ارتباط با پشتيباني از سه راه ميتوانيد اقدام نماييد. ثبت تيكت و پيغام در پنل كابري - گفتگو از طريق لايو چت و گفتگوي آنلاين در پايين صفحه سايت(در دست طراحي) و راه تماس تلفني و يا مكالمه تصويري از طريق اپليكيشن ها و اسكايپ و غيره.تري است. اكثر كساني كه به ما مراجعه ميكنند پس از مدتي بواسطه رضايت از ما، دوستان و هم دانشگاهيانشان را نيز معرفي ميكنند تا كار آنها را هم انجام دهيم. اين اطمينان را ميدهيم كه تا زمان فارق التحصيلي در كنار شما باشيم و شيريني جشن فارق التحصيلي را با هم بچشيم. مطمعنا پس از مشاهده كيفيت پايان نامه، انجمن پايان نامه را به دوستانتان هم معرفي خواهيد كرد. به اميد كسب بالاترين نمره از پايان نامه

جهت مشاوره پايان نامه مي توانيد به سايت مدير تز به نشاني https://modirtez.ir/ مراجعه كنيد و با كارشناسان مدير تز صحبت كنيد.

 

 

در خريد هديه چه چيزهايي رو در نظر بگيريم؟

۵۷ بازديد

كادو تولد چي بخريم؟ چگونه يك سوپرايز خاص را برنامه ريزي كنيم؟ يا چگونه يك سورپرايز خاص را اجرا كنم؟ چه اينها سوالاتي هستند كـه وقتي بـه جشن تولدي دعوت ميشويم بـه ذهنمان مي‌رسد. حتي اگر سليقه دوستان و اطرافيان مان را هم بدانيم باز هم درباره خريد يك كادو ماندگار و منحصر بـه فرد بـه دو راهي بر ميخوريم. دراين پست راهنماي خريد كادو تولد و ايده هايي براي خريد كادوي تولد براي مرد يا خريد كادو تولد براي دختر را مرور ميكنيم. با مجله پارس ناز همراه باشيد.

 يك هديه را چند بار نخريد

همه ي مـا اين اشتباه را مرتكب شده ايم. وقتي يك هديه مورد پسند شخصي قرار ميگيرد، وسوسه مي‌شويم تا باز هم آنرا بخريم. كادو هاي تكراري خيلي سريع قابل پيش بيني و خسته كننده ميشوند.

مگر آن كـه خريد آن كادوي تكراري، يك قرار از پيش تعيين شده با شخص كادو گيرنده بوده و او هم آنرا دوست داشته باشد «مثلاً خريد يك شاخه گل رز در اول هر هفته». خريد كادوي تكراري ممكن اسـت شـما را در نگاه هديه گيرنده، فردي تنبل يا خودخواه جلوه دهد. پس سعي كنيد ايده هاي قديمي را تركيب كرده و يا يك ايده ي كاملا جديد پيدا كنيد.

 

هديه نقدي ندهيد

كارت هديه، وجه نقد، سكه و … در دسته ي كادو هاي نقدي قرار مي‌گيرند. اين كادوها دو جنبه كاملا متفاوت دارند؛ از طرفي براي مراسمي مانند عروسي، فارغ التحصيلي يا پاگشا بسيار مناسب بوده و بـه هديه گيرنده اجازه ميدهد هر انچه بيشتر نياز دارد را خودش انتخاب كند.

0qnu_c5.jpg

از طرف ديگر، با دادن كادوي نقدي، اين طور بنظر مي‌رسد كـه وقت كافي براي پيدا كردن هديه صرف نكرده ايد يا در خريد كادوي مناسب تنبلي كرده‌ايد. محض احتياط، فقط زماني كادوي نقدي بدهيد كـه اينكار شـما، پيام خاصي را در خود داشته باشد. مثلاً خريدن كارت اعتباري استفاده از اسپا يا تور گردشگري، و يا بليط باشگاه گلف براي يك دوست پر مشغله، ايده هاي بسيار خوبي هستند.

 

معقولانه هزينه كنيد

سخت اسـت بگوييم هزينه ي معقولانه چـه قدر اسـت، زيرا بـه فرد و شرايط بستگي دارد. اگر بسيار بيشتر يا كمتر از نرم اجتماعي هزينه كنيد، اين سوال را در فكر هديه گيرنده بـه وجود مي آوريد كـه چـه قصد و نيتي پشت آن هديه اسـت. علاوه بر اين، اگر در جمع بـه كسي هديه ميدهيد، هزينه زياد انجام شده، شـما را انگشت نما مي‌كند.

 

بعنوان مثال اگر هزينه ي معقول و نرمال براي هديه، ??? هزار تومان باشد و شـما ،در دو حالت مختلف، ? ميليون تومان و يا ?? هزار تومان هزينه كنيد، اين فكر در ذهن ديگران ايجاد مي‌شود كـه شـما، در حالت اول، فخر فروش و يا ،در حالت دوم، خسيس هستيد. با اين حال، اگر در شرايط مالي مناسب نيستيد، هر چـه قدر كـه در توانتان اسـت هزينه كنيد.

 

لازم نيست حتما كادو را بخريد

اين موضوع بـه نحوه كادو دادن شـما بستگي دارد. يك سبد كادو كـه خودتان تزئين كرده‌ايد، آماده كردن غذاي مورد علاقه ي آن شخص، يا يك قاب عكس دوست داشتني، همگي ايده هايي هستند كـه بـه كمي فكر و تلاش شـما نياز دارند. مزيت اين نوع كادوها اين اسـت كـه فرد مقابل حس مي‌كند يك كادوي كاملا اختصاصي دريافت نموده.

 

هديه را به زيبايي كادو كنيد

حتماً شـما هم اين موضوع را ديده و يا خودتان انجام داده ايد؛ كادو براي پسر يا كادوي روز دختر كـه با كاغذ كادوي عيد كادو شده، يا هديه ي پا گشايي كـه با همان ساك دستي فروشگاه بـه هديه گيرنده داده شده اسـت. اين ظاهر شلخته نشان ميدهد كـه، فارغ از آنچه درون آن اسـت، روي محتويات آن كادو نيز زياد فكر نشده اسـت.

شـما بچه نيستيد، پس بهانه اي هم براي خوب كادو نكردن هديه تان وجود ندارد. قرار نيست روي كادوي خود كوهي از روبان بچسبانيد، و يا كارت پستالتان رابا دستان خود نقاشي كنيد؛ فقط كافيست يك كاغذ كادوي درخور و مناسب تهيه كرده و هديه را مرتب و تميز كادو كنيد.

 

كسي كه همه چيز دارد

در زندگي همه ي ي مـا افرادي وجود دارند كـه خريد كادو براي آنها بسيار دشوار اسـت. آنها همه ي چيز دارند، وسيله خاصي نياز ندارند و هر چـه لازم داشته باشند را خودشان مي‌خرند. بدتر آنكه، اگر از خودشان هم بپرسيد، ايده ي خاصي بشما نمي‌دهند. آسان ترين كادو براي اين دسته از افراد، خريد كادوهاي مصرفي اسـت.

يك بطري نوشيدني اعلا، يك ادويه ي خاص و عجيب، يا يك شيشه روغن زيتون مرغوب ميتواند گزينه هاي مصرفي خوبي باشد، زيرا كادو گيرنده در هر صورت انها را مصرف مي‌كند. اين كادو ها آسان ترين گزينه براي افراد اهل شكم اسـت، اما اگر در شرايطي تحت فشار بوديد، گزينه ي كارت هديه هم بد نيست.

 

همسر

در بعضي شرايط همسر يا شريك زندگي شـما همان كسي اسـت كـه خريد كادو براي او بسيار سخت اسـت. بعلاوه ممكن اسـت همسرتان همان كسي باشد كـه همه ي چيز دارد، يا همان كسيكه ترجيح ميدهد خودش هديه را انتخاب كند. بهترين روش هديه دادن بـه چنين فردي اين اسـت كـه با او درباره ي علايق و آنچه نمي پسندد صحبت كنيد.

بعد از هديه دادن هم بررسي كنيد كـه آيا هديه شـما را دوست داشته اسـت؟ يك تاكتيك خوب براي شرايط بحراني، خريد چيزي اسـت كـه دوستش دارد، اما خودش حاضر نيست آنرا بخرد. يك سانس اسپا، يك وسيله گرانقيمت، و يا هر چيزي كـه قدر داني وي را بر انگيزد.

 

رئيس، همكار يا مشتري

خريد هداياي كاري كمي سخت اسـت، زيرا ممكن اسـت بنظر برسد كـه براي اعمال نفوذ يا رسيدن بـه هدف خاصي هديه داده ايد. تا جاي ممكن از دادن هداياي كاري اجتناب كنيد، مگر آنكه جزئي از فرهنگ شركت يا كشور شـما باشد؛ پس لازم اسـت تا دراين مورد پرس و جو كنيد.

درنظر داشته باشيد كـه عده اي از كاركنان دولتي نمي‌توانند از همكاران، زير دستان يا فروشندگان هديه دريافت كنند، زيرا اينكار ممكن اسـت اصول كاري انها مغايرت داشته باشد. سراغ هداياي ساده، متعادل در قيمت، و غير شخصي بگرديد. وسايل كاري، مانند جاي كارت ويزيت، گزينه هاي بسيار مناسبي هستند.

 

افرادي كـه شناخت كافي از آنها نداريد

شايد هنگام رفتن بـه يك مهماني خانوادگي وادار شويد براي داماد خاله خود كـه يك فرد كاملا تازه وارد اسـت هديه بخريد. انتخاب سختي اسـت؟ حتي اگر كمي هم در مورد او اطلاعات كسب كنيد، بسيار بعيد اسـت كـه بتوانيد كادوي شخصي خوبي براي او بخريد. از نزديكان او بخواهيد تا يك كادوي خوب بشما پشنهاد دهند، و يا سراغ كارت هديه برويد و خودرا آسان كنيد.

 

ميزبان يك مهماني

هديه اي كـه براي ميزبان يك مهماني مي‌خريد، روشي مناسب اسـت براي نشان دادن قدرداني شـما از فراهم كردن شرايط مهماني در منزل او، و يا غذايي كـه براي شـما تهيه كرده اسـت. ميتوانيد براي ميزبان خود يك نوشيدني يا خوراكي بخريد كـه مكمل شام آنها باشد؛ و يا چيزي براي صبحانه بخريد تا فردا صبح، خستگي مهماني را از تن آنها خارج كند.

 

مواردي كه در هنگام خريد كادو نبايد انجام دهيد

اگر تولد، سالگرد ازدواج، يا ساير جشن هاي يك فرد بدشانس، نزديك سال نو يا ولنتاين بود، براي هردو مناسبت يك كادوي مشترك نخريد. اگر لباسي را ميخريد كـه سايز بندي دارد، بسيار حواس تان را جمع كنيد. اگر سايز شخص را ندانيد و لباس خريداري شده بـه او نخورد، ممكن اسـت از دست شـما دلخور شود. چيزي كـه هديه گرفتيد رابه شخص ديگري هديه ندهيد؛ چون ممكن اسـت بفهمد و ناراحت شود.

از كادو براي رساندن يك منظور خاص استفاده نكنيد. بحث ثبت نام باشگاه يا كرم ضد چروك صورت بـه كنار؛ مثلاً اگر براي خواهرزاده ي مورد علاقتان ايكس باكس هديه بگيريد، در حالي‌كـه براي ديگر خواهرزاده ها كتاب رنگ آميزي خريده بوديد، تنها تبعيض قائل شدن خودرا نشان خواهيد داد. اگر شخصي، تا بحال، نسبت بـه يك فعاليت علاقه اي نشان نداده اسـت، هديه هاي مربوط بـه آن فعاليت را برايش نخريد.

 

مثلاً خريدن كتاب آشپزي براي فردي كـه بـه آشپزي علاقه ندارد، باعث نمي‌شود او بـه پخت و پز روي بياورد؛ بلكه احتمالا پيش خودش مي‌گويد كاش كارت هديه برايم خريده بود. هديه دست دوم ندهيد؛ مگر آن كـه هديه شـما يك عتيقه ارزشمند بوده، و شخص هديه گيرنده عاشق عتيقه باشد. هدايا و وسايلي با كاربرد روزمره، مثل جوراب، مخلوط كن يا جارو برقي، رابه كسي ندهيد

 

دي وي دي هاي موسسه حرف آخر

۵۸ بازديد

10 دليل براي انتخاب دي وي دي هاي موسسه حرف آخر

zp5_m3.jpg

دي وي دي هاي موسسه حرف آخر ، دانش آموزان براي گرفتن نتيجه قابل قبول به دنبال راهي براي دستيابي به هدف شان هستند. يكي از راه‌هايي كه اين امر را براي آنها ساده‌تر مي‌كند دي وي دي هاي آموزشي است كه راه را تا حد امكان براي دانش‌آموزان هموار مي كند. اما اينكه كدام دي وي دي و كدام موسسه آموزشي اين كار را براي دانش آموز مي كند نياز به بررسي دارد .

موسسه حرف آخر با استفاده از پويانمايي و الگوهاي مورد استفاده خود راه را براي دانش آموزان هموار كرده و دانش آموزان با استفاده از دي وي دي هاي موسسه حرف آخر به اهداف خود مي رسند. در اين مقاله به ?? دليل براي چرايي انتخاب موسسه ما نسب موسسات ديگر ارائه مي شود.

معرفي دي وي دي هاي موسسه حرف آخر

موسسه حرف آخر با پوشش دادن تمام مطالب كنكور سراسري در هر درسي دانش آموز را از هر منبع ديگري بي نياز مي كند. دي وي دي هاي موسسه حرف آخر و آموزش اساتيد موسسه حرف آخر جاي هيچگونه پرسش و سوالي براي دانش آموزان باقي نمي گذارد و تمام ابهامات ذهني را برطرف مي‌كند. موسسه حرف آخر در تمام دروسي كه ارائه داده است آموزش منحصر به فرد خود و الگوهاي فوق العاده خود و اساتيد برترش را به دانش‌آموزان عزيز آموزش مي‌دهد و آنها را در اين مسير هدايت مي‌كند. موسسه حرف آخر براي دروس عمومي و تخصصي زير پكيج هاي خاص خود را ارائه مي دهد:

  • دين و زندگي
  • عربي
  • ادبيات
  • زبان انگليسي
  • زيست
  • رياضي
  • فيزيك
  • شيمي

10 دليل برتري دي وي دي هاي موسسه حرف آخر نسبت به بقيه موسسات

ادبيات حرف آخر

دي وي دي هاي موسسه حرف آخر پكيج ادبيات موسسه حرف آخر توسط استاد محسن منتظري جمع آوري شده است. ادبيات داراي ضريب ? مي باشد و از مهم‌ترين دروس عمومي محسوب مي‌شود. پكيج‌هاي ادبيات كنكور حرف آخر ويژگي‌هاي زير را دارند:

  • تدريس فوق العاده بخش واژگان ادبيات به روش خارق‌العاده شهر ادبيات
  • استفاده از انيميشن ‌هاي داستاني و شخصيت‌پردازي
  • درگير كردن همزمان هر سه عامل يادگيري يعني ذهن و گوش و چشم براي افزايش ماندگاري لغات و املاي كلمات در ذهن
  • استفاده كامل از هر دو نيم كره ي مغز جهت يادگيري عميق مطالب حفظي
  • پوشش تمامي تست‌هاي كنكور سراسري سال‌هاي اخير و بيان روش‌هاي تست زني با مهارت‌هاي ويژه و حرفه اي
  • آموزش دادن لغات به وسيله ي انيميشن‌هاي داستان محور
  • پوشش كامل مبحث هاي قرابت معنايي با كمتر از ? ساعت تدريس به كمك انيميشن
  • معرفي كردن روش قفل‌گذاري براي آموزش و يادگيري مبحث هاي آرايه‌هاي ادبي
  • آموزش به صورت همزمان مباحث املا و واژگان به صورت موازي براي صرفه‌جويي در وقت دانش‌آموزان عزيز
  • مطرح كردن سوالات تاليفي از سوي استاد منتظري

عربي حرف آخر در دي وي دي هاي موسسه حرف آخر

استاد محمد واعظي براي درس عربي بهترين نكات خود را در قالب پكيج هاي موسسه حرف آخر به دانش آموزان ارائه داده است. دي وي دي پكيج عربي موسسه حرف آخر شامل نكات زير است:

  • آموزش عربي با روش هاي تخصصي و خاص به منظور يادگيري بدون فراموشي كلمات عربي توسط اين استاد بزرگوار.
  • يادگيري راحت و آسان عربي كنكور سراسري با ماندگاري بالا در ذهن به وسيله شهودي‌سازي مطالب
  • تفهيم جامع و عميق موضوعات عربي كنكور سراسري با ارائه نقشه راه‌هاي مفيد و منحصربه‌فرد توسط استاد محمد واعظي
  • مرور مطالب قبلي جهت يادگيري بهتر و بيشتر مباحث جديد
  • آموزش پرانرژي و دلسوزانه استاد محمد واعظي
  • پوشش همه ي مبحث هاي عربي كنكور سراسري فقط در ?? جلسه و در ?? ساعت
  • بررسي تشريحي تست‌هاي تركيبي از مباحث مختلف
  • رمزگذاري موضوعات و بررسي همه ي تضادهاي عربي كنكور سراسري
  • استفاده همزمان از دو نيم‌كره مغز جهت يادگيري عميق مطالب حفظي
  • آموزش حل تست‌هاي پيچيده درك مطلب با سرعتي باورنكردني

دين و زندگي حرف آخر

پكيج دي وي دي آموزش درس دين و زندگي موسسه حرف آخر، توسط استاد يوسفيان‌پور يكي از مدرسان موسسه حرف آخر تدريس مي‌شود. اين پكيج شامل ويژگي‌هاي زير است :

  • يادگيري كل درس دين و زندگي كنكور با استفاده از 14 الگو استاد يوسفيان‌پور
  • تسلط همه جانبه به درس دين و زندگي كنكور در كمتر از 1 هفته
  • استفاده از انيميشن‌سازي و تدريس مباحث با كمك تصاوير پويا جهت آموزش مطالب به صورت عميق
  • آموزش سريع و بدون دردسر تمام آيات و متن كتاب درسي دين و زندگي كنكور بدون حفظ كردن مطالب
  • حل مفهومي و گزينه به گزينه تست‌هاي متنوع و جامع توسط استاد يوسفيان‌پور
  • يادگيري درس دين و زندگي كنكور در كمترين زمان با ?? ساعت تدريس
  • استفاده همزمان از دو نيم‌كره راست و چپ مغز جهت يادگيري عميق مطالب حفظي
  • استفاده از سيستم جذاب رمزگذاري براي حفظ كردن قسمت‌هاي مورد نياز
  • ارائه كامل مفاهيم و بررسي و تحليل خط به خط كليه محتواي كتاب دين و زندگي در قالب الگو
  • مطابقت ?? درصدي دي وي دي كنكور دين و زندگي با سوالات سال 97 و مطابقت ??? درصدي با كنكور 98

زبان انگليسي حرف آخر

موسسه حرف آخر براي درس زبان انگليسي يك  پكيج دي وي دي آموزش كنكور كامل ارائه مي‌دهد. دانش‌آموزان و داوطلبان كنكوري با استفاده از اين پكيج‌ها به راحتي يك درصد ??? و رتبه عالي در كنكور مي توانند كسب كنند. ويژگي هاي دي وي دي هاي زبان موسسه حرف آخر:

  • يادگيري و آموزش تمام كلمات Vocabulary زبان با كمك پويا نمايي در دي وي دي هاي موسسه حرف آخر
  • استفاده از سيستم يادگيري دو نيم‌كره مغز جهت به خاطر سپردن بيش از ???? كلمه
  • تدريس كامل كلمات خارج كتاب هاي درسي با سابقه مطرح شدن در كنكور
  • آموزش كامل زبان انگليسي كنكور در حدود ?? ساعت به صورت پويا نمايي
  • آموزش حل رگباري سوالات زبان انگليسي كنكور سراسري
  • ارائه نقشه هاي راه‌ قدرتمند و كامل جهت بيان مفاهيم اصلي و پايه اي زبان انگليسي
  • استفاده همزمان از دو نيم كره مغز جهت يادگيري عميق مطالب حفظي
  • كمك به حل سوالات Reading و درك مطلب بدون خواندن متن
  • بررسي گام به گام هر درس و آموزش تمام مباحث زبان انگليسي براي تسلط كاملتر
  • پوشش كامل گرامر زبان با راه و روش هاي ويژه با ماندگاري بالا در ذهن

رياضي حرف آخر در دي وي دي هاي موسسه حرف آخر

حتما در درس رياضي همه نام استاد منتظري برايمان آشناست. استاد منتظري ، موسس مجموعه ي حرف آخر، به همراه استاد قاسمي پكيج رياضي كنكور سراسري حرف آخر را تدريس و گردآوري نموده اند. دي وي دي هاي اين پكيج داراي اين ويژگي ها هستند :

  • آموزش درس رياضي به كمك روش فراواني تجمعي و تدريس پينگ پنگي توسط اساتيد بزرگوار عبدالرضا منتظري و مهران قاسمي در دي وي دي هاي موسسه حرف آخر
  • تدريس رياضي كنكور سراسري با استفاده از پويا نمايي هاي ابداعي و منحصربه‌فرد
  • بررسي دام‌هاي آموزشي رياضي كنكور و راه‌هاي رد شدن از آن‌ها
  • بررسي تك به تك گزينه هاي تست‌هاي كنكور سراسري چند سال اخير
  • تدريس پر انرژي استاد منتظري جهت ايجاد انگيزه و رغبت در دانش‌آموز
  • آموزش رياضي با الگوهاي مبتكرانه ي متعدد مانند الگوي بادبادك، الگوي تيرانداز، روش سيبا و
  • بوجود آوردن تجسم فوق العاده قوي در ذهن داوطلب از شكل توابع به منظور حل تست‌هاي مربوط به آن‌ها
  • پوشش كامل تمامي مباحث رياضيات كنكور سراسري
  • پيش‌بيني سوالات كنكور سراسري سال‌هاي آتي با سابقه تطابق بي نظير
  • پايين بودن مدت زماني كلاس با توجه به حجم كامل و جامع دروس و مباحث مختلف

فيزيك حرف آخر

اهميت درس فيزيك در كنكور سراسري چه رياضي چه تجربي فوق العاده زياد است.اين پكيج توسط استاد خلاق پيمان كاميار تدريس شده است. يكي از بزرگترين و بهترين منابع كنكور سراسري براي اين درس با اهميت پكيج فيزيك كنكور حرف آخر است كه شامل ويژگي هاي زير است:

  • تدريس كامل مباحث فيزيك توسط استاد بزرگوار پيمان كاميار در دي وي دي هاي موسسه حرف آخر
  • تحليل مطلب هاي دشوار با شكل و بررسي متن كتاب درسي به صورت موشكافانه و دقيق
  • بدست آوردن يك الگو و نقشه راه از تعداد زيادي فرمول
  • تدريس همه مفاهيم با بهره‌گيري از تجسم ذهني به منظور درك كامل مطالب و مفاهيم.
  • آموزش روش‌هاي سريع تست زني
  • آموزش فيزيك با ايجاد درك پايه‌اي از مطالب
  • استفاده از نقشه راه براي حل تمام مسائل كنكور سال‌هاي اخير
  • تدريس فيزيك به صورت پرسش دو نفره جهت رفع ابهامات احتمالي داوطلبان
  • ارائه روش‌هاي جديد براي حل سريع‌ مسائل دشواري مانند كشش نخ و
  • يادگيري فيزيك كنكور در كمترين زمان ممكن در عين جامع و كامل بودن پكيج

شيمي حرف آخر در دي وي دي هاي موسسه حرف آخر

شيمي يكي از دروس تخصصي و مهم دانش آموزان كنكوري است كه هم داراي مسائل سخت و طولاني است و هم مفاهيم آن به سختي در ذهن ما جاي مي گيرند. اما با استفاده از پكيج شيمي كنكور حرف آخر زير نظر غلام حسين شيرواني مي توانيد تمام اين مشكلان را حل كنيد و به درصد فوق العاده اي برسيد. شيمي كنكور حرف آخر داراي ويژگي هاي زير است:

  • تدريس كامل شيمي كنكور توسط دكتر غلامحسين شيرواني دكتراي شيمي آلي
  • تفهيم عميق مطالب غير قابل درك درس شيمي كنكور
  • پوشش مطالب شيمي با چندين الگوي ساده براي تمام سوالات شيمي در كنكور سراسري
  • آموزش تمامي مباحث حجيم و سنگين شيمي با نقشه راه
  • بررسي تمامي گزينه هاي تست‌هاي سراسري چند سال اخير
  • تسلط بر مفاهيم شيمي و پاسخگويي به انواع تست‌ها در كمتر از يك دقيقه
  • تدريس پر انرژي استاد غلامحسين شيرواني جهت ايجاد انگيزه و رغبت براي دانش آموزان كنكوري
  • آموزش محاسبات سريع شيمي براي افزايش سرعت تست زني در كنكور
  • تدريس تمامي مسائل شيمي در ?? جلسه، يعني در ? روز
  • استفاده از سيستم جذاب رمزگذاري براي حفظ كردن قسمت‌هاي مورد نياز و مهم

زيست حرف آخر (دي وي دي هاي موسسه حرف آخر)

از مهم ترين دروس رشته تجربي مي توان به زيست شناسي كنكور سراسري اشاره كرد. اين درس با ضريب بالا مي تواند سرنوشت دانش آموزان را در كنكور سراسري تعيين كند. از طرفي تركيبي بودن اين درس كار را براي دانش آموزان مشكل كرده است. از نكات مثبت اين پكيج مي توان به اين نكات اشاره كرد:

  • استفاده از پويانمايي براي بالا بردن قدرت تسلط تست زني دانش‌آموزان و داوطلبان كنكور سراسري
  • ارائه نقشه راه‌هاي مفيد براي تفهيم و حل سوالات بسيار دشوارتر
  • تركيب همه مطالب مرتبط كنكوري و بهره‌گيري از چندين الگوي علمي جهت افزايش قدرت تجزيه و تحليل دانش‌آموز
  • ايجاد فضاي آموزشي به صورت پرسش و پاسخ جهت برطرف شدن مشكلات دانش‌آموز
  • پويانمايي محتواي پكيج‌هاي آموزشي جهت بررسي عميق تصاوير و جداول و نمودارهاي كتاب درسي
  • آموزش عميق با بررسي خط به خط كتاب درسي براي تسلط خارق‌العاده دانش‌آموز
  • بيان عبارات صحيح و غلط مشابه با سوالات كنكور سال‌هاي اخير
  • تحليل مطالب دشوار با رسم شكل و بررسي متن كتاب درسي به صورت موشكافانه و ذره بيني
  • حل تست‌هاي مربوط به هر بحث پس از آموزش و تطابق با سوالات كنكور سراسري
  • ارائه روش ويژه براي حل سوالات ژنتيك و ايجاد تضمين براي پاسخ‌دهي صد درصدي سوالات آن

ما با ارائه قوي و تدريس هاي فوق العاده توسط بهترين اساتيد كشوري سعي در رساندن دانش آموزان به اهدافشان را داشته و موفقيت تك تك دانش آموزان سرزمينمان را آرزو منديم.

براي ارتباط با مشاورين ارشد و رتبه برتر موسسه حرف آخر با شماره 09129573833 تماس حاصل نموده تا با راهنمايي مشاورين مجموعه بهترين نتيجه را براي خود رقم بزنيد.

برگرفته از مقاله 10 دليل براي انتخاب دي وي دي هاي موسسه حرف آخر از وبسايت مركزي حرف آخر