چرا از اين نام مجاز نمي باشد استفاده مي كنيد؟

۲۸ بازديد

چرا از اين نام مجاز نمي باشد استفاده مي كنيد؟

دلايل زيادي براي اتصال افراد به اين نام مجاز نمي باشد وجود دارد ، برخي از رايج ترين آنها به شرح زير است:

 

ناشناس بودن و حفظ حريم خصوصي:

ناشناس ماندن در اينترنت: اتصال اين نام مجاز نمي باشد آدرس IP واقعي شما را پنهان مي كند. با اتصال اين نام مجاز نمي باشد ، از آدرس IP استفاده مي كنيد كه متعلق به سرور اين نام مجاز نمي باشد است كه به آن متصل هستيد. به اين ترتيب آدرس IP شخصي شما مخفي مي ماند. وب سايت ها و ساير اشخاص نمي توانند اقدامات آنلاين شما را با توجه به آدرس IP شما به مكان و هويت شما پيگيري كنند (به شرطي كه ارائه دهنده اينترنت شما سياست كافي براي ورود به سيستم داشته باشد). تمام آنچه كه مشاهده خواهند كرد ، هنگام استفاده از اين نام مجاز نمي باشد ، آدرس IP عجيبي است كه هيچ ارتباطي با شما ندارد. با اين نام مجاز نمي باشد مي توانيد اينترنت را به صورت ناشناس مرور كنيد.

بارگيري و بارگذاري به صورت ناشناس: بارگيري برخي تورنتها در برخي كشورها غيرقانوني است و بيش از هر زمان ديگري بارگيري و پيگيري مي شود و حتي گاهي تحت پيگرد قانوني قرار مي گيرد. البته ما از هيچگونه اقدام غيرقانوني حمايت نمي كنيم. با اين حال ، ما درك مي كنيم كه افراد مي خواهند حريم خصوصي و ناشناس بودن آنلاين را داشته باشند ، نه فقط هنگام مرور اينترنت ، بلكه هنگام بارگذاري و بارگيري پرونده ها. براي اطمينان از اينكه كسي نمي داند چه چيزي را بارگيري يا بارگذاري مي كنيد ، مي توانيد از اين نام مجاز نمي باشد استفاده كنيد. به دليل ترافيك رمزگذاري شده و آدرس IP تغيير مسير يافته ، مي توانيد به صورت ناشناس با اين نام مجاز نمي باشد بارگيري كنيد.

براي خريد وي پي ان پارت وي پي ان كليك كنيد

از ايجاد پرونده بر روي شما توسط شركت ها جلوگيري كنيد: شبكه هاي تبليغاتي مانند فيس بوك ، گوگل و توييتر به طور مداوم از طريق ترافيك آنلاين شما اطلاعات مربوط به شما را جمع آوري مي كنند. با استفاده از اين اطلاعات ، آنها مي توانند تبليغات متناسب با شما را نشان دهند اما مهمتر از همه ، آنها در فروش اين اطلاعات به شخص ثالث آزاد هستند. با رمزگذاري داده هاي خود با استفاده از اين نام مجاز نمي باشد ، كار اين شبكه ها در جمع آوري اطلاعات در مورد شما سخت تر خواهند شد. آنها همچنين تأثير كمتري در آنچه شما بصورت آنلاين مي بينيد خواهند داشت.

ايمني در وب:

محافظت در برابر هكرها و دولت ها: مردم هر روز بيشتر نسبت به آسيب پذيري خود در اينترنت آگاه مي شوند. بدون اتصال اين نام مجاز نمي باشد ايمن ، ديگران راحت تر مي توانند اطلاعاتي را كه هنگام مرور وب ، غالباً ناآگاهانه ، پخش مي كنيد ، مشاهده و بدزدند. بدون دانستن آن ، ديگران مي توانند به دستگاه هاي شما وارد شوند  و از اطلاعات شخصي شما استفاده كنند. با اين نام مجاز نمي باشد مي توانيد از اين امر جلوگيري كنيد زيرا تمام ترافيك اينترنتي شما را رمزگذاري مي كند.

دسترسي ايمن به اينترنت در شبكه هاي Wi-Fi عمومي: استفاده از شبكه Wi-Fi عمومي مي تواند بسيار خطرناك باشد. ساير كاربران موجود در همان شبكه مي توانند به راحتي از اطلاعات شخصي شما استفاده كنند. از آنجا كه نمي خواهيد ديگران به عنوان مثال ورود به سيستم ايميل ، تصاوير / پرونده ها يا اطلاعات كارت اعتباري شما دسترسي داشته باشند ، استفاده از اتصال اين نام مجاز نمي باشد بسيار عاقلانه است. اين نام مجاز نمي باشد تمام ترافيك اينترنتي شما را رمزگذاري مي كند. يك هكر فقط موارد رمزگذاري شده را مشاهده مي كند و نمي تواند اطلاعات شخصي شما را ببيند يا از آنها استفاده كند.

دسترسي از راه دور و دور زدن سانسور اينترنت و بلوك هاي جغرافيايي:

دور زدن سانسور و محدوديت هاي جغرافيايي: براي يك كاربر عادي اينترنت ، محدوديت هاي زيادي در مورد امكان دسترسي آنلاين به اينترنت وجود دارد. به عنوان مثال ، اگر از طريق آدرس IP انگليس به اينترنت دسترسي نداريد ، نمي توانيد تمام محتواي موجود در BBC iPlayer را تماشا كنيد. همچنين ، برخي از سرويس هاي استريم و سريال مانند Netflix محتواي مختلفي را در مناطق مختلف جغرافيايي ارائه مي دهند. برخي از دولت ها (به عنوان مثال ايران و چين ، تركيه و مصر) دسترسي به برخي خدمات اينترنتي مانند WhatsApp ، Skype ، Facebook يا Twitter را مسدود مي كنند. با تغيير موقعيت جغرافيايي خود با اين نام مجاز نمي باشد ، مي توانيد اين محدوديت هاي مختلف را دور بزنيد. همچنين مي توانيد به وب سايت هاي مسدود شده دسترسي پيدا كنيد.

دسترسي به شبكه شركت شما: شركتهاي بيشتري امكان كار در خانه يا مثلاً در خارج از كشور را به مردم مي دهند. برخي از افراد براي دسترسي به شبكه شركت در خانه از طريق اين نام مجاز نمي باشد به اينترنت متصل مي شوند. اين افراد را قادر مي سازد تا به طور موثر در خانه كار كنند.

 

اين نام مجاز نمي باشد ها چه محدوديت هايي دارند؟

اين نام مجاز نمي باشد هنگامي كه صحبت از حريم خصوصي و امنيت مي شود چيزهاي زيادي براي ارائه دارد. با اين حال ، اين همه امنيت سايبري و حريم خصوصي نيست. براي مرور ايمن و ناشناس در وب ، علاوه بر استفاده از اتصال اين نام مجاز نمي باشد ، بايد اقدامات اضافي درباره حريم خصوصي را رعايت كنيد. به عنوان مثال ، شما هنوز بايد مرتبا كوكي هاي خود را پاك كنيد. علاوه بر اين ، موارد ديگري نيز وجود دارد كه اين نام مجاز نمي باشد به سادگي نمي تواند انجام دهد. به عنوان مثال ، فرض كنيد به سيستم حساب Google خود وارد شده ايد و در مورد انواع عطر و طعم بستني موجود مي خوانيد. در اين حالت ، Google همچنان مي تواند شما را به عنوان علاقه مندان بستني ، اين نام مجاز نمي باشد يا بدون اين نام مجاز نمي باشد شناسايي كند. از اين گذشته ، آنها صرف نظر از اينكه آدرس IP خود را تغيير دهيد يا خير ، به سادگي سابقه جستجوي شما را با اطلاعات حساب شما مرتبط مي كنند.

راهكارهاي كسب درآمد از طراحي سايت

۲۷ بازديد

راهكارهاي كسب درآمد از طراحي سايت

در اين مقاله قصد دارم تا توصيه هايي را در ارتباط با اينكه چگونه و كجا از شغل طراحي سايت مستقل درآمد به دست بياوريد، در حالي كه شما هم چنان يك دانشجوي طراحي گرافيك مي باشيد، ارائه كنم.

براي دانشجويان سال اول، دوم و سوم، پيدا كردن يك كار پاره وقت طراحي سايت بسيار سخت است و تقريباً غير ممكن مي باشد و خيلي از افراد ترجيح مي دهند تا در مغازه سوپرماركت محله خود به كار بپردازند. من در اينجا به شما اثبات مي كنم كه دانشجويان طراحي نيز مي توانند در اين بخش از طراحي وب سايت به فعاليت بپردازند، در حالي كه هم چنان به تحصيل خود ادامه مي دهند.

مشكلات

مشكلاتي كه دانشجويان طراحي بيشتر با آن روبرو مي باشند به اين ترتيب است كه آن ها مهارت هاي لازم براي يك طراح متخصص و حرفه اي شدن در بر ندارند زيرا آن ها هم چنان سعي در آناليز و آموزش جزئيات نرم افزارها مي باشند آن ها هنوز داراي نمونه كار مشهور و محبوبي نمي باشند و اطلاعات و آگاهي هايي در ارتباط با مشتريان، و مديريت زمان ندارند. بياييد به اين مشكلات و راه حل آن ها نگاهي بياندازيم.

1- نداشتن مهارت هاي پايه طراحي سايت.

اين مورد دليل اين است كه چرا شما هم چنان در دانشگاه يا كالج به سر مي بريد: براي آموختن چنين مهارت هايي. در هر صورت در دانشگاه يك دانشجوي ايستاتيك و يكنواختي نباشيد، شما بايد پيش برويد و موارد بيشتري را ياد بگيريد و مانند رهبر و سر دسته دانشجويان ديگر باشيد. شما بايد در انجمن ها و گروه هاي طراحي گرافيك فعال باشيد، وبلاگ هاي طراحي و طراحي سايت مستقل را (مانند موردي كه هم اكنون در آن حضور داريد) بخوانيد، كتاب هايي را قرض گرفته و يا خريداري كنيد، سوالاتي را بپرسيد و غيره. طراحي سايت اختصاصي

به موسسه طراحي سايت محلي خود رجوع كنيد و از آن ها بخواهيد براي به دست آوردن تجربه، پروژه هايي را به شما بسپارند و شما را به كار بگيرند. من شخصا از اين مورد موارد بسيار زيادي را درباره مشتريان و مديريت زمان پروژه ها آموختم. مطمئن باشيد كه اين امر به شكل گرفتن مهارت هاي ابتدايي طراحي سايت تان بسيار كمك كند.

2- نداشتن مهارت هاي كامپيوتري و نرم افزاري.

شما به مهارت هاي كامپيوتري و نرم افزاري نياز داريد تا يك طراح گرافيكي موفقي بشويد و بهترين راه براي دستيابي به اين مهارت ها خواندن منابع آموزشي، كتاب ها و تمرينات مي باشد. با خواندن منابع آموزشي و كتاب ها شما آگاهي هاي بسياري را از نرم افزارها به دست مي آوريد و بهتر مي توانيد به عنوان يك طراح گرافيكي به فعاليت بپردازيد. طراحي سايت تهران   

سعي كنيد تا تجربه هايي را از طراحان متخصص و حرفه اي جويا شويد- بهترين راه براي اين كار رجوع كردن به موسسه طراحي سايت محل خودتان مي باشد، در بيشتر مواقع آن ها بسيار خوشحال مي شوند تا به شما كمك كنند. مورد ديگري كه من نيز انجام داده ام به اين ترتيب است كه آيتم هاي استوك رايگاني را دريافت نماييد و دوباره آن ها را بسازيد تا مشاهده كنيد كه چگونه آنها ساخته مي شوند. شخصا اين امر، دنياي جديدي را براي من نمايان ساخت.

در آخر اين بخش: تمرين كنيد، تمرين كنيد، تمرين كنيد.

3- نداشتن يك نمونه كار مشهور و معتبر

هر طراح وب سايتي مي بايست از يك جايي شروع كند و هر طراحي به هر حال بايد از صفر آغاز به كار كند و از اين رو شما تنها نيستيد. نمونه كار احتمالا مهمترين موردي است كه شما در دانشگاه انجام مي دهيد، زيرا اين مورد مي تواند به شما كمك كند تا در آينده و زماني كه فارغ التحصيل شديد، كار تمام وقتي را به دست بياوريد. طراحي سايت شركتي

 نمونه كارها در نوع خود مبحث جداگانه اي مي باشند، در هر صورت شما مي توانيد آن را توسط خلاصه طراحي هاي گرافيكي تخيلي انجام دهيد. اگر اين موارد تخيلي داراي كيفيت بالايي باشند، هيچ كس به واقعي نبودن آن توجه اي ندارد.

4- نداشتن آگاهي هايي در ارتباط با مشتريان و مديريت زماني

تقريبا تمامي فارغ التحصيلان در زمينه طراحي گرافيكي داراي كمبود مهارت هاي مديريت زمان و مشتري مي باشند: تجربه، كليد اصلي در اين زمينه محسوب مي شود و هيچ راهي به جز اين كه به موسسه طراحي سايت محل خود رجوع كنيد تا تجربه هاي بهتري به دست بياوريد، وجود ندارد. تنها به ياد داشته باشيد كه خود را حتما دانشجوي طراحي گرافيكي معرفي كنيد و بگوييد كه مي خواهيد موارد جديدي را آموزش ببينيد. با كار كردن در اين موسسه هاي طراحي با تمامي موارد مربوط به مشتريان، مديريت زماني و غيره در ارتباط مي شويد. ساخت سايت     

 

در اين جا يك پاسخ واقعي از مخاطبين سايت من وجود دارد- واقعا كاربري است!

"سلام آقاي JACOB. شما يك شخص فارق العاده و افسانه اي مي باشيد. من توصيه هاي شما را در ارتباط با درخواست كار از موسسه طراحي سايت محلي پيروي نمودم و زماني كه آن ها به من گفتند كه مي توانم براي يك روز در هفته آن جا مشغول شوم، متعجب شدم. من هميشه فكر مي كردم كه آن ها به من مي گويند كه "ما زمان كافي را براي دانشجويان جوان بي تجربه نداريم". شما درست مي گفتيد، آن ها نيز از صفر دست به كار شدند. شايد كار بسيار كوچكي محسوب شود، اما تجربه هاي ضروري كه در آن وجود دارد باعث مي شود تا زماني كه در آينده براي شغل تمام وقت درخواست مي دهم، از ساير دانشجويان متمايز باشم، زيرا من تجربه هايي را در حين كار با پروژه طراحي سايت و مشتريان به دست آورده ام." شركت طراحي سايت     

5- دريافت مشتريان و يا پروژه هاي طراحي سايت.

بعد از اينكه به اندازه كافي اعتماد به نفس لازم را براي طراح سايت مستقل شدن و يا كار كردن در موسسه هاي طراحي سايت در طول تحصيل در دانشگاه به دست آورديد، به دنبال مشتريان و يا پروژه هاي باشيد.

دانشجويي طراحي مي باشيد كه كار طراحي سايت مستقل را انجام مي دهد و يا مي خواهيد در آينده به اين امر دست يابيد؟ لطفا داستان هاي تان را با ما به اشتراك بگذاريد.

  1. https://hamedweb.mizbanblog.net/Post/7/Carpet-Website-Design--Carpet-Website-Design.html
  2. https://hamedweb.mizbanblog.net/Post/5/Commercial-and-commercial-site-design.html
  3. https://hamedweb.mizbanblog.net/Post/3/Exchange-site-design.html
  4. https://samyarweb.mizbanblog.net/Post/1/Real-estate-site-design.html
  5. https://samyarweb.mizbanblog.net/Post/9/Construction-site-design.html
  6. https://samyarweb.mizbanblog.net/Post/7/Carpet-Website-Design--Carpet-Website-Design.html
  7. https://samyarweb.mizbanblog.net/Post/5/Commercial-and-commercial-site-design.html
  8. https://samyarweb.mizbanblog.net/Post/3/Exchange-site-design.html
  9. https://webinja.mizbanblog.net/Post/1/Real-estate-site-design.html
  10. https://webinja.mizbanblog.net/Post/9/Construction-site-design.html
  11. https://webinja.mizbanblog.net/Post/7/Carpet-Website-Design--Carpet-Website-Design.html
  12. https://webinja.mizbanblog.net/Post/5/Commercial-and-commercial-site-design.html
  13. https://webinja.mizbanblog.net/Post/3/Exchange-site-design.html
  14. http://seowebdesigning.blogtez.com/post34.php
  15. http://seowebdesigning.blogtez.com/post42.php
  16. http://seowebdesigning.blogtez.com/post40.php
  17. http://seowebdesigning.blogtez.com/post38.php
  18. http://seowebdesigning.blogtez.com/post36.php
  19. http://webdesigning.niloblog.com/p/42/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D9%85%D9%84%D8%A7%DA%A9-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA
  20. http://webdesigning.niloblog.com/p/50/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C