شش بازی فوق‌العاده موثر برای کاهش پرخاشگری کودک

۱۰ بازديد

 



برای توضیحات بیشتر بر روی عنوان زیر کلیک کنید

شش بازی فوق‌العاده موثر برای کاهش پرخاشگری کودک

موسسه مشاوره کنکور

۹ بازديد

سلام به همه رفقای کنکوری

اول از همه به شما دوستان خوبم خداقوت میگم که با وجود تمام سختی هایی که داشتین ، تا این مرحله از زندگیتون پیش اومدین و الان قطار زندگیتون رسیده به یکی از حساس ترین مسیرهاش ، مسیری پرچالش که خیلی فراز و فرود داره و با کلی شکست و پیروزی همراه هست

شاید با خودتون بگین خوب من تا الان هم کلی سختی کشیدم و برای نمرات مدرسه و رقابت با دوستام و امتحاناتم استرس های زیادی تحمل کردم و این هم یکی مثل بقیه سالها ، چه فرقی داره؟!

ولی عزیزانم مسیر کنکور فقط نمرات مدرسه و حضور در کلاس های مدرسه نیست و بخوام مثال بزنم میشه مثل یه ماجرایی که همه ما تجربه اش داریم و کلی هم باهاش خاطره داریم و از شنیدنش ذوق کردیم

اون روزی که به خاطر یه جشن تو مدرسه ،همه کلاسا تعطیل میشه ،امتحانا لغو میشه ولی ایا طراح کنکور هم اون مبحث رو از ازمون شما حذف میکنه ؟! بقیه رقبا هم اون مبحث رو نمیخونن؟ حواستون باشه رقبای شما فقط ۲۰ نفر کلاستون نیستن و با تمام کنکوری های کشور دارین رقابت میکنین

۱۲سال مدرسه رفتین برای اینده ای که امسال قراره رقم بزنین ،حالا بنظرتون امسال رو هم باید مثل سالهای قبل گذروند؟!

بررسی دمنوش‌های گیاهی رفع سردی معده

۱۱ بازديد

بررسی دمنوش‌های گیاهی رفع سردی معده

معده یکی از مهم‌ترین اندام‌های گوارشی بدن انسان است که وظیفه اصلی آن هضم غذا و جذب مواد مغذی است. سردی معده یکی از مشکلات گوارشی شایع است که می‌تواند باعث بروز علائمی مانند نفخ، سوء هاضمه، یبوست، اسهال، سوزش سر دل و حالت تهوع شود.

 

در طب سنتی، سردی معده به دلیل غلبه طبع سرد در معده ایجاد می‌شود. این طبع سرد می‌تواند ناشی از عوامل مختلفی مانند مصرف غذاهای سرد، عدم رعایت اصول تغذیه، استرس و اضطراب، کم‌تحرکی و سرد بودن محیط باشد.

 

دمنوش‌های گیاهی یکی از روش‌های طبیعی و موثر برای رفع سردی معده هستند. این دمنوش‌ها حاوی ترکیبات گیاهی با طبع گرم هستند که می‌توانند به تعادل طبع معده کمک کنند.

 

در این مقاله به بررسی دمنوش‌های گیاهی رفع سردی معده می‌پردازیم.

http://gg.gg/17y874

https://did.li/6dtrl

1.  علائم سردی معده

 

سردی معده می‌تواند باعث بروز علائم مختلفی شود که برخی از مهم‌ترین آنها عبارتند از:

 

 نفخ

 سوء هاضمه

 یبوست

 اسهال

 سوزش سر دل

 حالت تهوع

 بی اشتهایی

 خستگی

 سرگیجه

 سردرد

 درد در ناحیه معده

 

2.  علل سردی معده

 

همانطور که گفته شد، سردی معده به دلیل غلبه طبع سرد در معده ایجاد می‌شود. این طبع سرد می‌تواند ناشی از عوامل مختلفی باشد، از جمله:

 

 مصرف غذاهای سرد، مانند میوه‌های کال، سبزیجات خام، حبوبات خام، لبنیات پرچرب، ماهی‌های سردآبی، غذاهای سرخ‌شده و غذاهای حاوی قند زیاد

 عدم رعایت اصول تغذیه، مانند پرخوری، درهم خوری، تندخوردن، خوردن غذای مانده و فاسد

 استرس و اضطراب

 کم‌تحرکی

 سرد بودن محیط

 

3.  دمنوش‌های گیاهی رفع سردی معده

 

دمنوش‌های گیاهی حاوی ترکیبات گیاهی با طبع گرم هستند که می‌توانند به تعادل طبع معده کمک کنند. برخی از مهم‌ترین دمنوش‌های گیاهی رفع سردی معده عبارتند از:

 

 دمنوش زنجبیل

 دمنوش دارچین

 دمنوش زیره

 دمنوش آویشن

 دمنوش نعناع

 دمنوش زیره سبز

 دمنوش گل گاوزبان

 دمنوش بادرنجبویه

 

طرز تهیه دمنوش‌های گیاهی رفع سردی معده

 

برای تهیه دمنوش‌های گیاهی رفع سردی معده، می‌توانید از مقداری از گیاه خشک شده مورد نظر خود استفاده کنید. به  مثال، برای تهیه دمنوش زنجبیل، یک قاشق چایخوری زنجبیل خشک را در یک فنجان آب جوش ریخته و به مدت 10 دقیقه دم کنید. سپس دمنوش را صاف کرده و میل کنید.

 

4.  نکات مهم در مصرف دمنوش‌های گیاهی رفع سردی معده

 

در مصرف دمنوش‌های گیاهی رفع سردی معده، نکات زیر را رعایت کنید:

 

 دمنوش‌ها را به صورت تازه تهیه کنید و بلافاصله میل کنید.

 دمنوش‌ها را بیش از حد دم نکنید تا خواص خود را از دست ندهند.

 در صورت بارداری یا شیردهی، قبل از مصرف دمنوش‌های گیاهی با پزشک خود مشورت کنید.

 اگر به هر یک از گیاهان موجود در دمنوش‌ها حساسیت دارید، از مصرف آن اجتناب کنید.

 

نتیجه گیری

 

دمنوش‌های گیاهی رفع سردی معده یکی از روش‌های طبیعی و موثر برای درمان این مشکل هستند. این دمنوش‌ها حاوی ترکیبات گیاهی با طبع گرم هستند که می‌توانند به تعادل طبع معده کمک کنند.

 

در صورت ابتلا به سردی معده، می‌توانید از دمنوش‌های گیاهی رفع سردی معده استفاده کنید. با این حال، در صورت وجود هر گونه بیماری زمینه‌ای، قبل از مصرف دمنوش‌های گیاهی

منبع :  https://attari-pardisan.ir/

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/JemimaMariyah3

https://www.pinterest.com/pin/910360512163478032

https://new.express.adobe.com/webpage/agMpVld3vU1sB

https://sites.google.com/view/attari-pardisan/home

https://instafollowir.wordpress.com/2023/10/29/attari-pardisan/

https://www.tumblr.com/jemimamariyah3

https://myspace.com/jemimamariyah3

https://disqus.com/by/jemimamariyah3/about/

https://www.ted.com/profiles/45413249

https://www.behance.net/jemimamariyah

https://jemimamariyah3.livejournal.com/profile

https://www.quora.com/profile/Jemima-Mariyah

https://issuu.com/jemimamariyah3

 

نصب حفاظ درب کشویی فلزی ( آکاردئونی

۱۰ بازديد

نصب حفاظ درب کشویی فلزی ( آکاردئونی )

 

در نهایت می توان گفت که نصب حفاظ درب کشویی فلزی ( آکاردئونی ) کاری آسان است اما شما نمیتوانید آن را خودتان و بدون مشورت یک متخصص انجام دهید. بهترین کاری که در این زمینه می توانید بکنید این است که از فردی که در این زمینه متخصص است کمک بگیرید و همچنین بهترین نوع این درب ها را برای ساختمان خود انتخاب کنید.

 

حفاظ آهنی مدرن و با امنیت چیست؟

 

زمانی که می گوییم حفاظ آهنی مدرن و با امنیت در واقع منظور این است که این نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همین دلیل هم اغلب به آن ها حفاظ آهنی مدرن و با امنیت گفته می شود اما حفاظ دیوار و حفاظ پنجره نیز از جمله دیگر اسم هایی است که به حفاظ آهنی مدرن و با امنیت نسبت می دهند. شاید تصور شما از این نوع حفاظ ها این است که یک تکه آهن که به یک شکل خاصی طراحی شده است روی دیوار و یا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اینطور نیست و در واقع زمانی که شما از این حفاظ ها استفاده می کنید می توانید آن ها را با اشکال مشخصی برای استفاده انتخاب کنید که زیبایی نمای ساختمان شما را نیز حفظ خواهند کرد. در این بخش می خواهیم شما را با انواع حفاظ آهنی مدرن و با امنیت آشنا کنیم.

قیمت محافظ پنجره در تهران

 

قیمت محافظ پنجره علاوه بر ایمنی، استحکام و ظاهر زیبا، قیمت نرده پنجره فرفورژه متری بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای هم دارد. نرده ها و حفاظ  پنجره فرفورژه با استفاده از برش لیزر تولید می شوند.قیمت انواع حفاظ پنجره با طرح فرفورژه پس از اندازه گیری ابعاد و طول و عرض پنجره به طور شفاف و واضح بیان و اعلام می شود. البته که اندازه پنجره تاثیر زیادی در تخمین قیمت نهایی دارد ولی مهمترین عامل تعیین قیمت جنس سازه است. هر چه پروفیل فرفورژه تراکم بیشتری داشته باشد، وزن سازه هم بیشتر شده و قیمت بالاتر می رود.مورد بعدی در تعیین محدوده قیمت طرح حفاظ پنجره است. برای مثال گل های سنگین با تراکم بالا، نیاز به متریال بیشتری دارند و از سویی کارهای پیچیده با ظرافت های زیاد، دستمزد و هزینه ساخت را بیشتر می کند. بالا رفتن قیمت حفاظ پنجره ارتباط مستقیم با این سه عامل مطرح شده دارد.

آشنایی با بهترین حفاظ دیوار : حفاظ شاخ گوزنی

 

تولید حفاظ شاخ گوزنی  برای ایجاد امنیت منزل و جلوگیری از ورود غافلگیرانه افراد ، سارقان و حیوانات وحشی و... ساخته میشود .

 حفاظ شاخ گوزنی معمولا روی دیوار نصب می شود و امنیت خانه را تامین می کند اما گاهی در بالکن ها و حتی روی پنجره نیز نصب می شود.

در سالیان دور حفاظهای به کار رفته  بصورت نیزه یا سیم خاردار بوده است که دارای معایب بسیاری بودند ، ولی هم اکنون شاهد نسل جدیدی از حفاظها هستیم .

نمونه ای از حفاظ های نسل جدید:

-1 حفاظ شاخ گوزنی

-2بوته ای و نی زار روبه رو هستیم که از نظر شکل ظاهری ،امنیت و قدرت بسیار عالی تر بوده و مورد تایید پلیس کشور نیز می باشد.

بهترین رنگ و ابعاد  حفاظ شاخ گوزنی

 

 جنس رنگ از نوع فام بوده است که کیفیت بسیار عالی و مورده قبولی دارذ. اندازه طولی شاخه از این حفاظ معمولا به 2 متر می رسد. عرض این نوع ازحفاظ به 30 تا 75 سانت می رسد. ارتفاع این نوع از حفاظ 50 تا 150 سانتی متر است. برای جوشکاری و نصب حفاظ شاخ گوزنی، شاخک های حفاظ به روش جوشکاری دوطرفه و الکترود مخصوص این نوع حفاظ استفاده می شود.

برای مشاوره با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشید.

 

منبع : خبرگزاری مهر

 

ساخت درب حیاط کلاسیک

۸ بازديد

ساخت درب حیاط کلاسیک

 

ساخت درب حیاط ساده و شیک کلاسیک هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام می شده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات مقاومت و خشکی آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان به طراحی های فرفورژه اشاره کرد.

 

در نهایت، فلزاتی که گران قیمت بودند به آسانی بازسازی و به هم متصل می شدند که با تغییر شکل آن ها در واقع کاتالوگ درب حیاط کلاسیک ساده و شیک از آن ها ساخته می شد. شاید در گذشته مانند امروز در ساخت این نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تکنولوژی های پیشرفته ای که در این زمینه وجود دارد، انواع درب حیاط ساده و شیک کلاسیک در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شود و به شما این امکان را میدهد که طراحی های مختلفی برای خود داشته باشید.

درب پارکینگ لیزری

 

همانطور که اطلاع دارید، صنعت درب سازی در ایران پیشرفت بسیار زیادی داشته است و به یک صنعت مجزا تبدیل شده است که به صنعت تولید گل نرده و همچنین درب های فرفورژه ویلایی معروف است. این صنعت در ایران پیشینه ای قدیمی دارد. در زمانی های قدیم با ریخته گری و همچنین شکل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب های cnc ساخته می شد اما امروزه این کار توسط کارخانه های بزرگ و کارگاه های صنعتی انجام می شود. در زمان های گذشته برای اینکه بتوانند درب های حیاطی فرفورژه را بسازند ابتدا میله های آهنی را در کوره های بزرگی قرار می دادند تا آب شوند و گداخته شوند. این کار برای کاتالوگ درب cnc پارکینگی هم انجام می شود.

ساخت درب حیاط در تهران

 

ساخت درب حیاط هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام می شده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات مقاومت و خشکی آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان به طراحی های اسلیمی اشاره کرد.

در نهایت، فلزاتی که گرام قیمت بودند به آسانی بازسازی و به هم متصل می شدند که با تغییر شکل آن ها در واقع در خرید اینترنتی درب ویلایی از آن ها ساخته می شد. شاید در گذشته مانند امروز در ساخت این نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تکنولوژی های پیشرفته ای که در این زمینه وجود دارد، انواع درب حیاط فرفورژه در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شود و به شما این امکان را میدهد که طراحی های مختلفی برای خود داشته باشید.

 

انواع درب حیاط

 

البته انواع درب حیاط یکی نیست و شما میتوانید انواع مختلفی از آن ها را مشاهده کنید که در واقع برای ویلاها مورد استفاده قرار می گیرند. باید بدانید که انواع مختلف درب حیاط ویژگی های متفاوتی دارند و همین هم باعث می شود که استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد.

برای مشاوره با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشید.

 

منبع : خبرگزاری ایسنا